شنبه ۲۶ آبان
مادر شعری از شاهرخ موسی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۱۴۲۸۰
بازدید : ۱۱۹۰ | نظرات : ۹۰
|
دفاتر شعر شاهرخ موسی زاده
آخرین اشعار ناب شاهرخ موسی زاده
|
ای ببرخفته برگرده ی سپیدکوه
خرم آباد،خراب ازنفس غوکان
بلندشو آریوبرزن
اینجابرزخ بسی بسیار
بال می گشاید...
درزیر رنگین کمان مدینه ی فاضله اش،
فرزندان سیمین روشن
باخونی از نوع سیاه
دیالیز گشتند...
ازکدام جهت وزیدن می گیری
ای باد هیاهوگر...
ابرهای بی برکت
دورشوید
جغدوار از صراط تان
بینی برمی گیرم
به تماشای بنفشه و رودی دیگر می نشینم
آخربارانم می گیرد از سر
جهان را بزک می کنم
با بازی کودکانه ام
وآموخته ام زندگی را
به گونه ای کج وار..
تو ای ایزد بانوی سینه صخره ای!
مشق بده
کوچ زمستانی سینه سرخ هایت را
خورشیدی دیگر بزای
نوشانوش بنوشم نورش
غرق شوم دوشادوش
در دریای اغواگرش
یاس گم گشته!!!
دستانت زیباترازهرزمانی
از خاک خاوران جوانه زده
ومادرم بر بلندای سیدکوه
پیراهنی سپید پوشیده است...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.