شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
قاصدک ها پیر شدند
در نشانی ِ تو
باید به موهایشان حنا بزنم
مبادا فکر کنی
سالهاست منتظرم
.
.
.
.
.
وقتی می نویسم
دیگر خود نیستم
این من ِ دیگریست پنهان شده،
در آنسوی پنجره ی خیال
که گاهی سرک می کشد
به شوق دیدن قاصدکی؛
شاید که دلهره هایش آرام گیرد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.