يکشنبه ۴ آذر
تشنه ام شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۴۷ شماره ثبت ۱۴۲۴۰
بازدید : ۱۰۷۸ | نظرات : ۱۶۹
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
واژگون
از سقف ِ زمین ؛
ستون ِ نگاهم ، تیک می زند
نفسهای ِ شماره افتاده
در – قاب ِ دل - را
سبک تر از حرکت ِ شبنم
- مسخ ِ –
تماشای ِ این باغ ِ بی نام و نشان
و دیدن ِ گل بوته های ِ ترفند و نیرنگ
روی بستر ِ تذهیب
لبهای ِ ممهور به سکوت
رقص ِ واژگان ِ دلهای ِ خموش
لحظات ِ گنگ و ناممنون
و تملق ؛
برای ِ تسخیر ِ حس ِ تعلق
ساقه های خواهش و فراموشی
به سان ِ پیچکهای ِ بی پروا
نوازش می دهد ، سرانگشتانم را
موجهای ِ چین چین ِ - شک و تردید –
مُدام وول می خورند ، زیر ِ پوستم
حشراتی
که توهم ،
حسهای ِ ساده شان را
تبدیل به شاخکهای درنده کرده
در حال ِ هلهله و پایکوبی
آفتاب و مه ، در کنار ِ هم
طوفان ِ خیال ، در انتظار ِ موج شکن
واقعیتهای ِ عریان
که هرگز، در دامان ِ خیاطی ماهر
مبدل نشدند ، به تن پوشی زیبا
صدای ِ فریادهای خفته ، قلقلک می دهد گوشم را
چشمانم ، خسته و کرخت
از تماشای ِ لحظات ِ تاول زای ِ این تکرارها
پوچی مدام و هماره
قصور و ناتوانی
در امتداد ِ خطوط ِ سردرگم و دلگیر ِ زمین
سرازیرم
و در – مسخ ترین – لحظات ِ تپندگی
- تشنه ام - ...
تشنه صعود
مستی ِ باده ناب در خلا
بیقراری ِ ماه و بوی دریا
عطر ِ ستاره و سادگی
و
سپیده ای بارانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.