يکشنبه ۴ آذر
دل ویران شعری از عباس جوخواست
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۱۴۲۲۱
بازدید : ۸۸۴ | نظرات : ۱۰۱
|
آخرین اشعار ناب عباس جوخواست
|
خوش آمدی که دلم با تو در بهاران شد
شکسته این دل ویران که بی تو ویران شد
بیا بیا که شبستان سحر به سر آمد
طلوع و طلعت خورشید به نور ایمان شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.