يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
غزل یعنی غم یک مرد
غزل یعنی یه کوه درد
غزل یعنی شکستنها...
غزل یعنی سکوتی سرد!
غزل یعنی همین لحظه...همین حالا...
همین حرفا...همین شعرا...
همین احساس سرگردان
همین بغض فرو برده
همین مردی که میخنده.همین مردی که میگرده
نفس داره ولی روحه...
خدا میدونه که مرده.
غزل یعنی کنار تو...
غزل یعنی نگاه تو...جفای تو...سلام تو...
به یاد تو...برای تو
برای تو....
غزل یعنی تو بد کردی
تو هرگز بر نمیگردی.
غزل یعنی دلم خونه!
غزل یعنی همین روزای تکراری
همین حرفای تکراری
همین شعرای تکراری
یکی بود و نبود ما...
شروع خوب یک قصه
ولی هرگز نفهمیدی.نخواندی آخر قصه ...
که دل پر میشه از غصه...
غزل یعنی چه دلتنگم.
چه مظلومانه میجنگم...
غزل یعنی چه دلگیرم
فلانی از همه سیرم...
جوانی داده ام با تو...فلانی از درون پیرم
غزل یعنی همین روزا...
یه جایی بی تو میمیرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.