پنجشنبه ۱ آذر
در تمنّای وصال شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۱۲ شماره ثبت ۱۴۰۷۴
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۸۵
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
در تمنّای وصال
مدهش از وصف جمال
اشتیاق انتظار
میدهد طعم وصال
می طپد هر لحظه دل
در فراسوی خیال
تا شود بشگفته گل
نرکس مه وش غزال
جمعه هر روز خدا
صبر کی دارد زوال
با خیالش می پرد
روح سرکش در کمال
ای خدا رحمی نما
دلبرم بنما جمال
یا مهدی(عج) ادرکنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااا