جمعه ۲ آذر
در سوگ فهیمه رحیمی شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سیب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۰۰ شماره ثبت ۱۴۰۳۱
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
فهیمه رحیمی رفت زدست
غصه ها باز تو دل نشست
خالق اثرهای قشنگ وعامه
بانوی داستان های کودکانه
بازگشت به خوشبختی اش
یکی از رمان های مشهورش
خود صاحب سبکی بود
الهام از دانیل استیل بود
اقبال رمان هایش
ساخت، پیروانِ سبکش
یادش به خیر،اخلاقش
نوشته هاش،قصه هایش
اتوبوس، عشق و خرافات
همه آثاری که او ساخت
در دل ها ماندگار شد
گوهری بود زیر خاک شد
بیماری لاعلاجش
چه زود اومد سراغش
چه حیف شد،که تمام شد
چه زود مهمان خاک شد
بی شک جایش بهشت شد
در ادبیات ماندگار شد
احساس و عشق پاکش
هیچ نمی گیره جایش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.