جمعه ۲ آذر
در سوگ استاد جلیل شهناز شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سیب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۱۳۹۹۲
بازدید : ۹۲۵ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
استاد شهنازدرگذشت
روحش اما جاودانه گشت
عمرش به موسیقی گذشت
در عرصه هنر گذشت
پیشکسوت موسیقی بود
افتخارهرایرانی بود
از کودکی پا به عرصه موسیقی نهاد
درجوانی هم آثارارزنده ای به جا نهاد
نه فقط استاد مسلم تاروسه تاربود
استاد مسلم سنتوروکمانچه هم بود
الگو و الهام بخش اساتید بسیار شد
موجب رشد موسیقی سنتی شد
درکاراستادحس بودوعشق وشادی
سرتا پا خلاقیت بود وشوروپاکی
استاد شهنازرفت از میان ما
یادش می ماند اما در بین ما
همراه وهمیاراستاد کسایی بود
پنجه ومضرابش چه سحرآمیز بود
با نواختنش دل ها را تسخیر می کرد
نواختن وهمراهی صداش معجزه می کرد
با اساتید پایور،بهاری دریک گروه بود
بدیعی،خرم،تجویدی،موسوی وگلپاهم بود
چهره ماندگارموسیقی شد
در قلب همه ما جا شد
نیک بود وانسان ماند
برای همیشه جاودان ماند
گرچه به مهمانی خاک رفت
زخمه هایش درتارولی به دل ها فرورفت
اوج شکوفایی هنربا خود زیرخاک نمود
خاک ایران زمین را پر از کیمیا نمود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.