شنبه ۳ آذر
نقش عشق شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۱۳۹۲۶
بازدید : ۱۰۳۱ | نظرات : ۱۳۰
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
حکم صادر شد:
گلیم، فرمانروا شود در اقلیم رنگ
فرش در ملا عام بر دار
.
.
.
.
.
تا که یادت در میان خاطراتم نقش بست
تارم از پودم گسست
رج به رج گم شد نگاهت در نگاهم
شانه ام در هم شکست
نقش تو در خاطرم با من گریست
داغ بر جانم نشست
بر سرانگشتان سردم حلقه ی اشکی چکید
بغض در آهم شکست
هر گره نام تو را در فرش جانم گسترید
عشق بر دارم نشست
(نقش - تار و پود - رج - شانه - گره - دار : اجزای قالیبافی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.