شنبه ۳ آذر
هه لو(شاهین) شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۱۳۸۶۷
بازدید : ۱۳۴۴ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
شیعر:خالیدبایه زیدی(دلیر)
هه لو
شاهین
باش له بیرمه
خوب بخاطردارم
هه لویه ک گه رووی
شاهینی گلوی
خوین خوریکی گرتبوو
خونخواری را می فشرد
چی پی نه چوو
دیری نپائید
گیانی ده رچوو
جان سپرد
هه لوبه وپه ری شانازی یه وه
شاهین دراوج سربلندی
گیان له سه رده شت
جان درکف دست
بو وه رگرتنی ئازادی
برای بدست گرفتن آزادی
پیوای ده شت وچیا
پیمودکوه ودشت
چیا وه زمان هات و ووتی:
کوه به زبان آمدوگفت:
نه مردم و
نمردم و
له خوم به رزتردی...
ازخودمقاومت تردیدم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.