شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
قهقهه باران در ناودان تردید
سیمرغ در تخیل و خرافه
جغدی به فکر دلیل شومی
تطهیر یک روح در آخرین ساعات.
تمثیلی بر فراموشی یک توازن پا برجا
توازنی به نام عشق...
_______________
واژه هایم رنگ باران دارد امروز
رنگ صبحگاهان
رنگ بی رنگی
رنگ آسمان
ماهی ها می میرند بی آب
و انسان بی حرف...
_______________
تو چه کردی با دل من دریا
در این غروب
در این حصار غم
لالایی آسمان
و لحظه خاموشی من
و رد پایی که دیگر نیست
آه دریا
دریا
چه کردی با دل من دریا ؟!
______________
صدای موج می آید
صدای صخره
صدای مرغان ماهی خوار
و تنها من بی صدا
در کنار ساحل ...
_______________
من از باران
فقط صدای ابر را شنیدم
دلیل خنده گل را
متوجه نشدم...
_____________
تا چتر او بود
دلیل دویدن مردم را نمی فهمیدم...
____________
اگر باران ببارد
شاید من خیس شود ،
و لباس او بپوشد
پس از باران...
____________
در فضای مجازی آینه
انعکاس تابشی از وجود
منحنی می کند
صافی جاده انتظار
و من در خیالی پا برجا
تصور می کنم نیمرخ نگاهت را
____________
احضار نکن روحم را من هنوز زنده ام...
___________
پراکنده از دفتر شعرم
ان شالله خوشتون بیاد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.