شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
صفر های دوران
مدرسه ام
گشته نقطه های آخر
اشعارم.
انگار خوشم!!
(عین) میان واژ ه شعر،
حلقه طناب و
سطر هایش پله های
چوبه دارم.
27/01/2011
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.