شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
وقتی خدایی می شوی
تکثیر ِگلبانگ ِ رضایی می شوی
سر در گریبان می کنی در لحظه هایی از یقین
بیخودزخود هر دم هوایی می شوی
رنگِ رهایی می شوی
**********
وقتی ز تن گردی رها
آید بگوشت این صدای آشنا
ای عاشقان ای عاشقان ، آمد نگاری مه جبین
باید بخوانی بی ریا در التجا
یارب صدایم کن ،صدا
**********
حالا بیا در بزم راز
پر شُو ز بغضی در نمازی چاره ساز
روز و شبت ای نازنین با عشق ِجانان شدعجین
سر می کشد از جانمازت شعله باز
آگه شوی از بزم راز
**********
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.