(( بسیجی ))
شیرین شد کامم از کار بسیجی
شیرینتر هم ز اثار بسیجی
شده ایران چو کندوی تکاپو
عسل ریزد ز کردار بسیجی
مصفا شد فضای میهن ما
ز جهد و سعی و ایثار بسیجی
منور شد ز الطاف ولایت
چراغ هر شب تار بسیجی
مرید و پیرو خط امامت
شکوفا گشته پندار بسیجی
هراسی در دل دشمن نهاده
رموز جنگ و پیکار بسیجی
دل دشمن بود چون بید لرزان
ز عزم و جزم و اخبار بسیجی
فرو ریزد چو باران بر سر خصم
شهاب از خط رگبار بسیجی
میان سنگر عشق و شهادت
تماشا کن به گفتار بسیجی
به وجد آمد قلم در وصف یاران
ز گفتار گهربار بسیجی
برای زینت صحرای محشر
خدا هم شد خریدار بسیجی
به پاس حرمت خون شهیدان
شود شعرم سزاوار بسیجی
نباید دشمن مزدور و کافر
گشاید ره به اسرار بسیجی
هر آن کس با بسیجی ها در افتد
شود ان دم گرفتار بسیجی
معطر شد کلام ناب * درویش*
ز عطر و ذوق سرشار بسیجی
باز هم چشم انتظار راهنمایی ها و نظرات و نقد های اساتید و ادیبان محترم و گرامیان عزیز خواهم بود . روز ولادت امام حسین ع را پیشاپیش تبریک عرض میکنم .