جمعه ۲ آذر
غزل شکسته! . . . شعری از حسن غفاري
از دفتر كوير نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۱۳۵۹۸
بازدید : ۱۰۶۰ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب حسن غفاري
|
چندیست بضاعت من
همین واژه ها شده
گویی که دلم
از زمین و زمان خود رها شده
دیگر شبانه ستاره نمی شمارد این دلم
هر روز ورد زبان و جان من
ساقیا ساقیا شده
من اشک را از خلوت خودم زدوده ام
شاید که چشم خسته ام
با اشتیاق ساکن کبریا شده
دل مدتی اسیر دل شوم بخت بود
ما را چه غم ؟
که یار همدم اشقیا شده
درد است در این زمانه
که از قلم می بارد
دیریست که این غزلم
به درد عشق مبتلا شده
دستم به دامن واژه های ناب دفترم
این شعر پاره پاره
نثار محفل حافظا شده . . .
****************
غزلم شکسته نازنین
دست شعرامو بگیر
اگه بچگی کرده قلم!
تو به سادگی
به دل نگیر . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.