جمعه ۲ آذر
ناگزیر شعری از شیرین مهبد راد
از دفتر قدیمی ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۳۳ شماره ثبت ۱۳۵۷۶
بازدید : ۱۱۸۶ | نظرات : ۸۰
|
آخرین اشعار ناب شیرین مهبد راد
|
کوتاه 1 : ناگزیر
تو ناگزیر بودی از رفتن...
و من برای گریز از باور
ناگزیر بوده ام از گریستن...
×××××××××××××××××
کوتاه 2- پروانه وار
چندی است پروانه وار
به انتظار حضورت نشسته ام...
امشب بیا که من
با چراغ یاد تو
شب را شکسته ام...
1376
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.