شنبه ۳ آذر
تو را از سایه میپرسم... شعری از معصومه نصیری
از دفتر درپناه عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۳۲ شماره ثبت ۱۳۵۵۴
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب معصومه نصیری
|
امشب من سحر نمیشود!
پنجره را گشوده ام
هجوم خاطرات با تو را شعر و غزل سروده ام
امشب من سحر نمیشود!
سینه سپر
دیده ی تر
چشم به در
غبار غربت آیینه را زدوده ام
رویای رویایی من!
حقیقت خیالیم!
میلاد آسمانیت
طلوع مهربانیت
تولد دوباره ام!
تـــــــــــمام مــــــن!
به یک "صـــدا"! سهم دلم تو بوده ای
...
پر از سکوت.....امشب!
تو را با گریه میخوانم
تورا از لحظه های شب
تورا از سایه میپرسم
...
امشب من بدون تو
کنار خاطرات تو
نــــــــــــه
سحر نمیشود!
-----------------
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.