شنبه ۳ آذر
دختران شعر شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۱۳۵۳۵
بازدید : ۱۳۴۸ | نظرات : ۸۴
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
واژه ها در شعر ها
تنها و سرگردان شدند
خالی از رویا
تصورهای بی فردا شدند
دختران شعر،
زرگیسوی شان خاکستری
شاه بیت بخت شان در خواب
تسلیم هوس های فرو خورده
میان بسترِ عریان و وهم آلود شاعرها شدند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.