تو همچون کوه محکم ، استواری
تو چون اردیبهشتی، پر بهاری
تو چون خورشید گرما بخش جانی
تو همچون نیشکر شیرین زبانی
تو چون دریا زلال و بی ریایی
تو همچون آسمان بی ادعایی
تو چون مولا علی اهل گذشتی
همان عطر خوش گلهای دشتی
تو سرشار از خدا روی زمینی
تو سرشار از حیایی و متینی
تویی آرامش جان الهه
تو هستی نور ایمان الهه
چو مهرت روشنای محفل ماست
پدر جایت همیشه در دل ماست