چهارشنبه ۷ آذر
تصمیم شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۱۹ ساعت پیش شماره ثبت ۱۳۴۰۳۵
بازدید : ۹ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
تصمیم که دل سائل چشمان تو باشد
دل مست، نگه مایل چشمان تو باشد
یاد دم آغاز که با چشم خمارت
توفیق جنون نازل چشمان تو باشد
تعطیلی عقل از سرمن باعثش این شد
یکلحظه که آن شامل چشمان تو باشد
آغشته شدن حس عجیبی است به ناگه
لطفی که فقط حاصل چشمان تو باشد
کورم زتماشای همه مقصد و مقصود
قصد دل و جان منزل چشمان تو باشد
روحی که دمیدی تو زشعر نگه خود
هر بیت غزل نازل چشمان تو باشد
یکگوشه چشمان تو دریای لطافت
ارامش جان ساحل چشمان تو باشد
مستمکن و حبسم کن و آعوش نصیبم
غارتگری آن مشکل چشمان تو باشد
یاد اور عشقی به دل تشنه تو یاسین
قرآن به دلم واصل چشمان تو باشد
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مانند همیشه عالی سرودی بود
لذت بردم
هزاران درود برشما
شاعر بزرگوار