يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
زوزه می کشم در خود
من سپید دندانم
از خودم که کوچیدم
پیشتان نمی مانم
این جماعت خاموش
یک به یک پریشانند
چون مترسکی ساکت
در خودند و حیرانند
از شما بریدم من
می روم به کوهستان
هر کجا روم شادم
غیر از ین عذابستان
مدینه ولی زاده جوشقان
سروده شده در تاریخ ۱۳۹۶/۵/۳۱
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران بر شما سپاس از محبت حضورتان جناب استکی گرامی به عقیده و نظرتان احترام می گذارم البته که زندگی هر لحظه اش جنگ است اما گاهی که دلگیر می شویم شعر خودش از سرچشمه ی احساسمان تراوش می کنه در پناه حق باشید به مهر | |
|
سلام و درود بر شما سپاسگزار لطفتان هستم جناب دزفولی گرانقدر ممنون از حضور پر مهرتان : 2: | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست
جسارتا با معنی آن موافق نیستم
"زندگی جنگ است جانا بهر جنگ آماده شو"