پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر علی باقری خورآبادی
آخرین اشعار ناب علی باقری خورآبادی
|
بِسمالله الرّحمن الرّحیم
پرتگاهی ست میان من و تو بی تردید
می پَرم با دل و جان ،شیر صفت خواهی دید
درّه یِ مرگ و خطر ، سختی رَه چیزی نیست
که زِ وصل تو مرا سست کند یا نومید
بی قرارم چه کنم رنج فراقت تا کی؟؟
ای دل آرام بیا ، ساعت قلبم خوابید
باز دیشب زِ غم آواره یِ صحرا بودم
باد یکریز زِ احوالِ دلم می پرسید
ماه با مهر صبورانه نگاهم می کرد
دیو خوشحال به ناکامیِ من می خندید
گم شده بودم و افسرده که برگشت امید
از همان لحظه که عشقت به وجودم تابید
علی باقری
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام.... ممنون دوست ادب دوست و مهر نگار... بهترین ها را برایتان آرزو دارم | |
|
سلام برشما آقای نجفی ادیب هنرمند و دوست عزیز.... سپاس گزارم از بذل محبت و توجه تان... موفق باشید در سایه ی مهر الهی | |
|
سلام ممنونم ادیب گرامی و مهربان... بهترین ها را برایتان آرزو دارم یا علی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران درودتان باد
شاعر عزیزودانا