جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
پاییز که میشه به یادِ توام
پر از غصه میشه تمومِ دلم
چیکار کردی با این دلِ دیوونم
که میخوام بمیرم از این مشکلم
تو انگار اومدی تا به من
نشونم بدی که چجوری بشم
از این زندگی یاد دادی بهم
به کی حرفامو همیشه بگم
تو ده ساله رفتی پیشِ خدا
ولی واسه ی من هنوز زنده ای
با عکسای تو زندگی می کنم
همون عکسّایی که خوش خنده ای!
نمیتونم از فکرِ تو خسته شم
صدای تو هرشب توی گوشمه
مگه میشه یادم بره تا ابد
صدایی که شاید تو آغوشمه!
میخوام قسمتم شه تو سی سالگی
مثه تو از این دنیا راحت بشم
چقد خوبه مثلِ تو با دستِ پُر
منم رهسپارِ قیامت بشم...
علیرضا_صانعی ✍️
۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ساعت ۴:۲۴
ترانه ای براساس یک ضربآهنگ ذهنی تقدیم به زنده یاد مرتضی پاشایی / اسطوره ی موسیقی پاپ ایران 🎵🎙🖤
به مناسبت ۲۳ آبان، دهمین سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فاتحه و صلوات