پنجشنبه ۲۴ آبان
آمپلی فایر شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۷۱۰
بازدید : ۲۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
آمپلی فایر
دلم تنهاتر ازآنست که بخواهد ،
درجمع ادامه بدهد
آنقدربی انگیزه شده که نمیخواهد ،
حتی به مرغهای سربراه ، دانه دهد
حتی نمیخواهد باج به فتّانه دهد
به افتتاحیه کاری ندارد
دراین نمایشگاه پُرتنوع ،
فقط میتواند دل ،
به نفَسِ راحتِ اختتامیه دهد
میخواهد بعنوان حرف آخر،
دراین اختتامیه ،
به دستِ صحبتِ مجری ،
یک چکامه دهد
چکامه ای که ،
پُر ازعبورِ چکمه هاست
چکمه های زور
راستی این دنیا با روح من چه کرد ؟
که دگرنمیخواد روحم ،
حتی بقدرِ ثانیه ،
ادامه دهد ؟
تابلوی مرا که کُشت دنیا
حالا حتی نمیخواهد ،
با آمپلی فایر، اوجی ،
به اعتراضاتی که ،
حل شده در صِدامه دهد
دیگه پُرحرفی بسه
که گزمه میخواهد مرا ،
با یه دستبندِ زنگ زده و پُردرد ،
تحویلِ دارالنِدامه دهد
بهمن بیدقی 1403/8/11
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای منصوری بزرگوار از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای دادمند گرامی سپاس
| |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای گلی ایوری بزرگوار از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای مهدی پور بزرگوار از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی جالب بود
احسنت