سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 8 آذر 1403
    27 جمادى الأولى 1446
      Thursday 28 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۸ آذر

        خزانِ انتظار

        شعری از

        مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۳۶۴
          بازدید : ۷۲   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        من سراپا انتظارم نازنین
        برگِ زردی بیقرارم نازنین
         
        هر قدم همصحبتِ غمها شدم
        با تو در فصل بهارم نازنین
         
        از شکوهت من غزل ها ساختم
        غیرِ تو شعری ندارم نازنین
         
        آسمان با آنهمه دلتنگی اش
        دوست دارد تا ببارم نازنین
         
        تا خزان چیزی نمانده مهربان
        ای چراغ شام تارم نازنین
         
        کِی می آیی از سفر ای رهگذر
        بی تو سر شد روزگارم نازنین
         
        آرزو دارم که با مهر و وفا
        زود برگردی کنارم نازنین 
        ...
        مهدی بدری(دلسوز)
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        حدود ۱ ماه پیش
        زیباست خندانک
        درود بر شما خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        حدود ۱ ماه پیش
        درود بزرگوار
        دلنشین و زیباست خندانک
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        حدود ۱ ماه پیش

        سلام و عرض ادب

        زیبانگاشتید سبک غنایی را و استقبال از فصل پاییز را

        سلامت و دلشاد باشید خندانک خندانک خندانک

        مدینه ولی زاده جوشقان
        حدود ۱ ماه پیش
        در‌ود خندانک خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        حدود ۱ ماه پیش
        درود جناب بدری
        زیبا سرودید
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی مزینانی عسکری
        حدود ۱ ماه پیش
        درود نازنین
        بسیار زیباست
        دستمریزاد
        خندانک خندانک خندانک
        مریم عادلی
        حدود ۱ ماه پیش
        درود شاعر گرانقدر
        همیشه شیوا و زیباست شعرتان : خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2