در اولِ کـلام؛
معصـومـهٔ معصـومـه ام سـلام.
همسـر گُلـم،
مـاه رویِ هَمـدلـم؛
حـال و احـوالْ، گـُلِ مُحمّـدی ؟
سـالـم و سَـرِحـالـی ...
مُصَـدِّعِ سَـرکـارم...!
ســروده ای گــوارا ،
سـراسـر احسـاس ،
در کمــالِ همـدلـی،
سـوی دلـدارِ دلآرام ارسـال کـردم.
♡ ♡ ♡
گُـلِ گُلسـرایِ مُلـکِ دلـدادگـی...
آگـاهـی که مُـدام دِلْ در گـروِ مِهـرِ کـلامْ
و عطـرِ سـلامِ مِهـراوه داده ام.
روی دلـم حَسـاسَـم!
کـه هَمـاره دلـم را، سَـرای دلاوریْ،
در عَـرصــهٔ مِهــر کـرده ام.
و مَـرام و مَسلَـک و راهـم،
اِعمـالِ عَمـلِ سـورهٔ مِهــر،
کـه در دلِ هـر آدمـی وَحـیْ آمـده
و رَهـ ـروِ کـلامـی کـامِلـم.
♡ ♡ ♡
سـؤالی دارم اِی مـاه؛
سـاحــ ـری مَگـ ـر ؟
کـه سِحــ ـرْ کـرده ای مَـــ ـرا ...!
آری...!
سِحــرْ
کـرده ای مـــ.ـرا...!
سلسلهٔ مـویِ دلآرای را،
مُعَطَّـر کـرده،
رهـا کـرده ای...
اَسـاسـاً، آواره ام!
آوارهٔ مـویِ دلآرام...!
♡ ♡ ♡
معصـومـه ام؛
مُطلِعـی کـه در هـر رَگــ ـم،
مِهـرِ همسـرم را حَل کـرده ام.
و در هـر دَمْ مَـطاعِ دگــ ـری...
کـه در عرصـهٔ مِهـر کامِلـم.
همـدمِ همـواره همراهـم؛
طـوری کـه حُکـم کـردی،
در سَحَـرگـاه و مُـوِعـدِ مُـوعـود،
حَـرَم آمـدم و دعـا کـردم،
کـه مَلِکـا؛
همسـرم را در همـهٔ عمـــ ـر،
دائمـاً، حالی، عالی عَـطا کـرده
او را کامکـار و مُسلّط دَهــ ـر،
و دَهـر را هَمـواره رامِ اِرادهٔ او دار...
ارتعـــاش...
( امین کرمانی اول )
متفاوت و زیباست