شنبه ۳ آذر
روزِ تنهایی شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۱۶۶
بازدید : ۶۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
کسی جز من برای مرگِ من فردا نمی گرید
سرِ قبرم کسی حتی ز آدمها نمی گرید
اگر رسمِ عزاداری پذیرایی ز فامیل است
کسی با خوردن خرما و این حلوا نمی گرید
حکایت های مرگِ من به یک هفته نمی ماند
در و همسایه از مرگم شود پیدا نمی گرید
کسی که عاشقش بودم ولی من را رهایم کرد
اگر روزی بفهمد مُرده ام تنها نمی گرید
برای خونِ دل خوردن ز این دنیای بیهوده
کسی تا روزِ تنهایی در این دنیا نمی گرید
وصیّت می کنم روزی اگر از جمعتان رفتم
بدانید آخِرش هیچ کس برای ما نمی گرید!
علیرضا صانعی ✍️
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ساعت ۳:۰۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
ویرایش نیاز ندارد؟
اشک شوق هم نمی ریزد