جمعه ۲ آذر
پیغام شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴ شماره ثبت ۱۳۳۰۴۵
بازدید : ۳۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
روز عشق استْ قاصِدَک از عشق
پیغام رِساندْ تو خاطِرْ زِ چه پریشان
درود و سلام است تو راْ عشقْ تو را
مَنَم عاشقْ مَنَم از خودْ دِلَم عاشق
پِنهان تو نِمودیْ که اگر عاشِق من
که اگر دلداده و همْ آن بیرَحم من
به دل از عشقْ مَحصور کنم عشق!
چنین زاده نشدْ دِلَم هر بار نشد
بِگویَش تو دِلَمْ تو اگر می دانی
بِفَریبَش تو سِتیزیْ اگر می دانی
ولی چیره شَوَدْ تو خِیالَت جَمعْ
بِپُرسَدْ دِلَت هر بارْ تو را عشق
گر تو خَموشیْ ولی عاشِق من
آرامِ تو باشمْ که گُفتیْ خَموشیْ
تو سِزا دَهی از عشقْ مَرا خوب
مَنَم از عشقْ بِبافَمْ حَرفِ تو را
که خدا بیند و با نَقش و نِگار
از دَهانِ تو بَرآیدْ عشقِ مَنی
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود.متشکرم نظر لطف شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته ای زیباست