يکشنبه ۴ آذر
شُکر شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ۰۱:۰۵ شماره ثبت ۱۳۳۰۳۸
بازدید : ۲۴ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
شُکر من این که به شُکرانه بودت به وجود
وبه پاس از همه ناز نگاه تو
سرآغاز وجود....
که به یکبار مرا راند زبی خود بودن
در خود و در تو مرا برد به اوج
به سرافرازی تو عشق ترین عشق
که قد قامت عیش ازلی تا به ابد میباشی
منشاء خیر خدای برکت
از تو ای محضرشیدایی و شوق
شعرتسلیم و تمنا به نیاز
بسرایم به دل هر لحظه
و تورا قائد عظماء
منقش شده در سمت خیال
مشاء نور به هر ثانیه در عمق زمان...
طپش قلب....
نفس....
جانجهان....
ای اُبر مرتبه نوش ....
به هر سجده سلامت بکنم
ذکر مسجود به سجاده خواهش
و به اندیشه و در جان و به معنای تمام
به همانجا که قد هیچ کسی در صدف صاف خیال
قد ندارد به آن مرتبه ذکر
به تو ای اوج جمال....
که قداست داری
بر تمام و همه کون و مکان
سجده دارم به نماز نگهت
سر به مهرم وبه سبحان لطیف نگه دلبر و دلدوز تو جان
به جنون ذکر کنم
نام جادوی تو حضرت لیلای وجود
و سلاما به سلاما گویم
حضرت دلخوشی بی وقفه
دوستت میدارم
دوستت میدارم
دوستت میدارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی عارفانه و زیباست