شنبه ۲۶ آبان
صبر کردم شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۴۵ شماره ثبت ۱۳۲۸۵۷
بازدید : ۱۷ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
اگر باد صبا گل را
شکوفا می نماید
مرا موج صدای تو
شکوفا می نماید
اگر عابد تمام شب
عبادت می نماید
دلم در خواب وبیداری
شمارا می ستاید
اگر بلبل برای گل
ترانه می سراید
دوچشمانم به درمانده
که ماهم کی درآید
اگر چشمان آهو
در جهان زیباترینند
مرا چشمان تو آهوترینند
اگر میخانه باشد خانه ی
رند و قلندر
خم گیسوی تو
کاشانه ی ما گشته یکسر
اگر قو در همان جایی که
عاشق شد بمیرد
مریدت تاسربالین نیایی تو
نمیرد
اگر طالب تبرزین خورد
برای عشق زهره
هزاران زخم دارم از
تبرزین های طعنه
اگر مجنون ره صحرا وگرفت و
برفنا رفت
من اما حبس گردانیدم خودم را
اگر فرهاد زد با تیشه برسر
من اما صبر کردم
صبر کردم
صبر کردم
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.