يکشنبه ۴ آذر
تُ شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ۰۰:۲۷ شماره ثبت ۱۳۲۸۳۱
بازدید : ۴۰ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
نمیدانم #تُ میدانی
که #تُ
که خود خود#تُ
مرا ختمکرده ای به
خود خود خودیت
آرزوهایم.....
احساسم.....
و تمام و همه ام به یک جا
رفت
نه غارت شد
نه بگذار بگویمت که به یغما رفت
آنهم توسط #تُ
آری.....
آنهم در کثری از صدم ثانیه
در حالی که پلک هایت هنوز بوسه بازیشان را آغاز نکرده بودن
این مرغ فرار از دام و دانه
چنان وا داد وجلد شد
وچنان طَشت رسوایش از بام عاشقی
به زمین افتاد
که خود خود خودیت
در هاله ای از ابهام فرو رفتی
که عجب صیدی زدی
میدانم حتی #تُ خودت هم نمیتوانی
برای خودت
هضم کنی این جذب و جذبه ای را که
در نگاه لاکردارت داری
جذاب لعنتی دوست داشتنی
بی خیال من
حالا تو برو خوش باش
از اینکه تمام من به #تُ
ختم شده
حتما صفای عشق در همین است
که فقط یکی باشد
یکی باشد مهم و مهم و مهم
و آنهم ...
فقط و فقط و فقط
خود خود خود
#تُ ....باشی
و میدانم که
خود #تُ هم
این را نمیدانستی
تا زمانی که فهمیدی
من عاشقم
بگذار به #تُ
آری به#تُ
به خود خود خود #تُ
به خود #تُ که نمیدانی
بگویم که
ای عشق....
ای حضرت جان.....
که جانی وجهانی
جاناااااااانه
دوستت دارم به جان
دوستت دارم به جان
دوستت دارم به جان
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست
طولانی