شنبه ۳ آذر
غزلواره شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۲۳ شماره ثبت ۱۳۲۶۸
بازدید : ۸۷۶ | نظرات : ۱۰۰
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
زندگی را تو بگو
زندگی را تو بخوان
زندگی را تو برایم بسرای
واژه ها را تو برایم بنویس
حرف ها را تو برایم بنگار
به غزلواره ی من بال و پر عشق بده
مرغک شعر ترم را تو به پرواز درآر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.