جمعه ۲ آذر
عاشقت شدند شعری از سجاد ممیوند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۱۳۲۶۲۶
بازدید : ۵۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سجاد ممیوند
|
من از تو شعر گفتم و دیگران عاشقت شدند
ترسم از همین بود که کل جهان عاشقت شدند
در کعبه، دِیر، معبد و بتخانه دعا کرده ام تورا
از کاهنان شنیده ام که بتان عاشقت شدند
افسون و سحر و طلسم افاقه نمیکند
با سِحر چشم تو افسونگران عاشقت شدند
من خوانده ام ز تو و شعر کردهام تو را
هست آنچه در زمین و آسمان عاشقت شدند
عشقت غرور اهل تفاخر را زمین زده
شاهان زبون شده چون بردگان عاشقت شدند
شنیده ام که خسته شدی و دل به دریاها زدی
ماهی شدی و دریاهای بیکران عاشقت شدند
این حجم ز عشوه و غمزه ز طبع تو نیست
آنقدر فریفته ای که روبهان عاشقت شدند
من مدح تو نکرده ام که کافر کنم کسی
آنقدر خوبی که خدایان عاشقت شدند
تو گم شدی و ناگه به مسجد رسیدی و
از آن به بعد تمام صالحان عاشقت شدند
سجاد ممیوند
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از توجه و نگاهتون ♥️ | |
|
ممنون از نگاهتون | |
|
ممنونم از توجه و نگاهتون ♥️ | |
|
ممنونم از توجه و نگاهتون ♥️ | |
|
ممنونم از توجه و نگاهتون ♥️ | |
|
ممنونم از توجه و نگاهتون ♥️ | |
|
ممنونم از توجه و نگاهتون ♥️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.