درود برشما استاد گرامی
سپاس از حسن توجهتان
دیدگاه ارزشمندتان را ارج می نهم
بله کاش میتونستم از این مشاغل زیبا وپرهیجان هم یادی میکردیم
شغلها رو با بچهها هماهنگ کردم
که به تعداد دانش آموزان تقریبا
وبعضی مشترک که مشاغل دیگه روهم مدنظر بود مثل مهندس و کارمندان وکارگران خوب شهرداری وخوانندگی و...که دیگه ظرفیت پر بود ولی بچه ها عالی نمایش همه رو اجرا کردن خودشونم دوست داشتن
وسایل پزشکی و بنایی و کشاورزی وآشپزی و ...آورده بودن طبق برنامه
سپاس از حضور همیشگی وسبزتان
یکی از بچه ها مامانش کارمند آزمایشگاه بودونقش مامان رو بازی کرد
وسیله هاش روهم آورده بود
با روپوش سفید ودستکش انگار واقعا داشتن کار میکردن و بازی نبود
یکی از بچه ها بنا شده بود ونقش پدر رو وچنان با وسایل کار میکرد که بچه ها محوش شده بودن
ویکی که تپل وهیکلی بود آشپز و بچه ها رو ردیف کرده بود آش میداد
و نماینده با پوشه ای زیر بغل و..
یکی از بچه ها ریزه میزه معلم شده بودو چنان پاتخته ضرب تدریس میکرد
و شکل میکشید و دسته بندی وجالب.
خلاصه عالی بود و یکی دوسال قبلم
ازعهده کارا خوب براومدن
انشالله دربرنامه آینده مشاغل زیبایی که قید فرمودین رو هم آشنایی خواهیم داد
سپاس از توجه وافرتان بانوی گلم
تاهمیشه جاویدباشین وخوش نظر
:
درودبرشما بانو عادلی عزیزم
چه کارقشنگی آفرین برشما بانوی فهیم وپرتلاش
وبراستی چه شود وقتی معلمی شاعرهم باشد وبااحساس
وباتمام وجودش وعاشقانه آموزش دهد به دانش آموزانش
خداقوت بانوجانم
سلامت وپرتوان باشید همیشه