جمعه ۲ آذر
حذر شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۱۳۲۵۴۰
بازدید : ۳۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
صد بار حَذَر کردم و صد شد هِزارَم
چه بسیار دلت هر بارْ سروده مرا
با نَفَس از هوشْ تو هُشیار گرفتی
هر لحظه مرا عشقْ درمانْ نوشتی
گفتی نَفَسَت گر بِرَوَد هَمدَمِ تو چه!
غِفلَتِ تو چه! این سرودهْ بیاشوبْ
از آن روز عزیزتَرْ تَماشاگرِ این من
نوشتْ که جهان هست بیم تَری
مَنْ نَهَراسَمْ که از جوهَرِ پُر اَشکْ
باز نوشتم قَلَمیْ با عشق سُخَنیْ
گر خشک شدمْ عیبْ قَلَم نیست
کسی راْ شِناساندَنِ خود نیست
رَنگِ چهره بیاشفتْ شایَدْ عشقْ
شَوَدْ دله پُر رنگْ هر جا نَفَسیْ
غریبانه زِ این خاکْ زده بَر خود
ناله و شیونْ آن اَشکْ هَمسَفَری
نَدانَمْ که چه پِندارْ بَرَم از خود
شایدْ گیاهی شَوَد از خاکْ رَمَقی
به رُخسارهْ چو بیاراید از اینْ مَنْ
چه ها گُفته دِلَشْ باز از این عشق
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود.متشکرم .نظر لطف شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است