جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
عاقبت روزی بیاید از قفس آزاد باشی
عاشقانه زنده باشی ، بی تٱمل شاد باشی
هر چه که دستان نامرد فلک زخمت زدند
خامُشی در تو بمیرد لاجرم فریاد باشی
کل عمرت را به تحقیر و جفا سر کرده ای
باقی عمرت حریف دِشنه و بیداد باشی
نرم بودی با ظرافت ! ، می شکستندت عزیز !
باید از تُردی بپرهیزی و چون فولاد باشی
تا به امروزت تو بودی صید و طعمه جان من!
می رسد روزی که دیگر چیره بر صیاد باشی
در مقامت آنچه گفتند از زبان بوده نه دل
وقت آن شد معترض بر قوم بی بنیاد باشی
کاش میشد سنگ باشی خالی از احساس و مهر
در مقابل با تمام خاطیان ، جلاد باشی !
زن شدی سنگت زدند آوار غم بر دوش تو
ای بمیرد باعثش ، باید تو هم آباد باشی
مثل رقصِ"پونه"ها در دشت و گندم زار ها
باید از جاخیزی و موی رها در باد باشی
افسانه_احمدی_پونه
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
تقدیم به تمام بانوان عزیز سرزمینم♥️♥️
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در مظلوم نمایی بانوان