چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر زری حیدری خواه (زرین پاشاکی)
آخرین اشعار ناب زری حیدری خواه (زرین پاشاکی)
|
امروز
همین امروز که
دیروز های رنگ رورفته
و فرداهای رو گرفته را
به تماشا نشستهام
کسی شبیه من و تو
در کوچه های دیروز به دنبال سکه اش میگردد.
که میگفت
شانسم را با شیر درانداختم
و خطش را روی اعداد
تقویم.
و آن که
در فرداهای گرگ و میش
می راند
در جاده های غریب
با برف پاکنی خسته
که تا نیمه می آید
و قروچه های دندانِ آهن پاره اش
سهم گوش من است
را
میشناسم.
امروز
را می خواهم
که وضوحش
غلظت خونم را
به رقیقترین حالت
برساند.
هوا سخت شده است
و شاید من و تو
بخواهیم
امروز را
نفس بکشیم.
#زرین_پاشاکی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما شاهزاده خانوم من هم از کامنت شما دل خنک شدم 😊😊😊 | |
|
سپاسگزارم از مکث نگاهتان🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.