سه شنبه ۶ آذر
حسرت شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۵۳ شماره ثبت ۱۳۱۶۶۴
بازدید : ۸۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
در سرنوشت ما نشد،محرم شدن در خلوتت
باید کنم جان را فدا،در پیشگاه حضرتت
چیزی مگر کم می شود،از تو مه زیبا سخن
من بی قرار روی تو،چشم انتظار دعوتت
گفتم به درد بی امان،جانی نمانده در تنم
خوش باشد این درد گران،امیدوار رحمتت
نامهربانی می کنی با هر کسی ، با ما نکن
آری تو معشوق منی،من قسمتی از قسمتت
به به !اذان گفتی به سوز،از آن دل شیدا بگو
شاید بیاید اسم من،در لا به لای صحبتت
عاشق چو"یاسر"نیست در،اقصی نقاط این جهان
آخر بسوزد تا به کی،در آرزو و حسرتت
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب صادقی ممنون از بذل توجه شما | |
|
درودها جناب عبداله پور ممنون | |
|
درودها استاد انصاری عزیز نوش نگاه پر مهرتان | |
|
درودها جناب اکرمی سپاس از حضور پر مهرتان | |
|
درودها بانو گوارای وجودتان | |
|
درودها جناب کریمی زنده باشید به مهر | |
|
هزاران درود نثار شما بانو عادلی زیبا سرشت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.