پنجشنبه ۲۴ آبان
مستانه شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۱۳۱۶۳۸
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
من مستم، و ای کاش که مستانه بمیرم
آغوش تو باز است؟ به کاشانه بمیرم
در چشمه جان،شوق رسیدن به تو جاریست
من رود شوم ،راهی و در خانه بمیرم
"دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید"
مجنون تو باشم ، بر دیوانه بمیرم
با شوق پریدن به هوایت ،بزنم ذوق
بشکسته پر و بالم و در لانه بمیرم
از آبروی خویش گذشتم،به چه قیمت ؟
همدست می و ساقی و پیمانه بمیرم
ققنوس شدم آتش خواهش ،پر من سوخت
از پیله برون آیم و پروانه بمیرم
از دست همه عالم و آدم که بریدم
راهم ندهی ،گوشه ی ویرانه بمیرم
مخمور نگاهت شدم و گیج و خرابم
بگذار که آخر به سر شانه بمیرم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها شاهزاده خانم نوش نگاه پرمهرتان | |
|
درود جناب عظیمی زنده باشید به مهر | |
|
درود جناب صادقی زیبا قلم ممنون از بذل توجه شما | |
|
استاد انصاری عزیز درودها سپاسگذار توجه شما هستم | |
|
درودها جناب کریمی ممنون | |
|
درود آقا فرشید گوارای نگاهتان | |
|
درودها بانو احسنت | |
|
درودها بانو | |
|
درودها بانو نوش نگاه مهربانتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
آدینه بخیر و شادی