جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
من از این فاصله دلگیر
شدم غمگین و آزرده
کی این بلای ِ دوری رو
سر ِ من و تو آورده ؟
من از این فاصله غمگین
من از این فاصله رنجور
چقد°سخته ! چقد سخته !!
که می بوسم تو رو از دور !
بیا تا بگذریم از پُل
ببندیم فصل ِ هر جاده
برای لمس ِ همدیگه
بشیم ای یار آماده
من آغوش ِ تو رو میخوام
تو احساس ِ منو میخوای
چرا باید جدا باشیم !؟
چرا باید بگیم :ای وای !!؟
از این فاصله ی منحوس
شدم یک کوه ِ آتش سوز
من این تلخ ِ جدایی رو
به آتش میکشم یک روز !
بیا تا بگذریم از پل
ببندیم فصل ِ هر جاده
برای لمس ِ همدیگه
بشیم ای یار آماده
من از این دوری بیزارم
شدم پُر کینه و نفرت
چقد° باید تحمل کرد ؟
چرا بی هم !؟ چرا حسرت !؟
مگه میشه بدون ِ عشق
شب و روز و تحمل کرد
مگه میشه که هر لحظه
نگاه به جاده و پل کرد
بیا تا بگذریم از پل
ببندیم فصل ِ هر جاده
برای لمس ِ همدیگه
بشیم ای یار آماده
|