سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
|||||||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
سهمِ من از تو جنون و یک (جهان) دلواپسیست؟
سهمِ تو از من (دلی) ابری (سَری) خاکستری ست؟
اینکه من از تو جدا باشم برایم بهتر است؟
با هر انگشتی حسابش میکنم ناداوَری(ست)
سلام و درود
چارپارهی قشنگی است .
مفهوم پرداز و سنجیدهبیان
فقط چوخ چوخ غمگین سروده اید .
سهمِ شما از این جهان و آن جهانها ، شادی است
بهروزی و سلامتی ، سَری بلند ، آزادی است
سهمِ شما ازین سَرا ، همّت به سویِ باوَرَت
اندازه ی حسِ عروج ، خُرسَند در آبادی است
بداهه ت .
سلامت باشید و دلشاد درپناه حق تعالی