جمعه ۲ آذر
اوج فرشته شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۰۵ شماره ثبت ۱۳۱۴۲۸
بازدید : ۶۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
اوج فرشته
اوج فرشته است این ،
افسانه ی رهیدن
جزحق چیزی ندیدن
تا بام حق پریدن
ازعالمین تنها او را خریدن
ازدنیا دل بریدن
تار و پود عشق را با او تنیدن
درمحفلی ، گر غیرِ یادِ او بود ،
فی الفور زجا جهیدن
همچون فرار خرگوش
درکمینگاه افکار،
هویجِ اعتقاد را جویدن
درمحفلی ، اگرکه یادِ او بود ،
فی الفور آنجا چپیدن
دویدن و دویدن
تا آسمان دلدار
به وقت نیل به رضوان ،
بر تخت و بر مخطه ی ،
امنیتها لمیدن
از اهرمن رمیدن
با گوش باز،
با شور و شوقی دلباز،
نصیحت حق را به جان شنیدن
فهمیدن و فهمیدن
نفهم بودن چه زشت است
لبخند زدن چه زیباست
شفاست زیبا خندیدن
بهمن بیدقی 1403/4/14
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما شادمان و سلامت و مؤفق باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای میاحی بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما شادمان و سلامت و مؤفق باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان شادمان و سلامت و مؤفق باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما شادمان و سلامت و مؤفق باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما شادمان و سلامت و مؤفق باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما شادمان و سلامت و مؤفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلامت و ثروتمند باشید