يکشنبه ۴ آذر
بی خبر شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸ شماره ثبت ۱۳۱۲۹۵
بازدید : ۶۰ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
بی خبر از تو و بیتاب نگاهت هستم
خبرت هست کهجان چشم به راهت هستم
فارغ از تو نتوانم به دم و لحظه شوم
بنگر تا به کجا مست و خرابت هستم
اشک دل می چکد از دیده مدوام هیهات
نهنگاه و نظری کُشته خامت هستم
بی سبب نیست که دنیا شده نامش دنیا
غم دنیا به دلم سهم سرابت هستم
نیستم لایق تو جلوه زیبا چه کنم
دست من نیست که اینگونه خمارت هستم
برده ای صبر قراری به دلم نیست بجز
دم آن لحظه که در تیر نگاهت هستم
"گفته بودم چو بیایی غم دل باتو بگوبم"
ترسم این لیکبدان رام و شکارت هستم
محوم و نیست شدم از خودو تسلیمی محض
تا خدا هست و خدا پا به رکابت هستم
تشنه از بدو نخستین زتو آغاز بدان
تا ابد مست و تمنای تمامت هستم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۲/۱۲/۵
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اگر این قبیل موارد را بیشتر دقت کنید بنده تعهد میدهم شعرهای بسیار زیباتری خواهید گفت و میتوانید اشعار مشکلدار را هم اصلاح و پالایش کنید. خلاصه اینکه من به شما ارادت دارم و چند مصراع از اشعار پیشین شما عجیب به دلم نشسته. قدر خودتان را بدانید❤️❤️❤️