پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
راست بگو
آغوشت را
چگونه دست به سر کرده ای
تا مرتکب عطر هیچ پیراهنی نشود
در ستایش "لا شریک لک"؟!...
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
پذیرفتم
در هیبت زنی خیرندیده یِ زندگی
یک سر و گردن بالاتر از عشق
جور دربیاورم
تنهایی غمیگینم را
در خنده هایِ ریشه دوانده
در چشم هایِ کودکی
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
مشَرَف بود به پابوسیِ مرگ
بدون وقت قبلی
عبور می کرد از فریبندگیِ زندگی
تا یک وجب آن طرفتر
سر دربیاورد
از آرامش نهفته ی ماتم زده
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
"جهان از صحبت تو برخاست"
بی واهمه
از کابوس ها و تابوها گذشتی
و مرا در حوالی خودت
از بیراهه یِ عشق
به ارث گذاشتی
بی هیچ رابطه ی نزدیکی
#بهـــارهطــــلایــی
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
مشقی بود
آن گلوله که هر بار
زندگیمان را می درید
ترس
در پر پروازمان می چکاند
تا مرگ به مساوات
در نفس هایمان سرایت کند...
#بهـــارهطــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند عزاداری هاتون قبول بنده رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
شاهزاده خانوم عزیزم❤❤❤ درودهای بیکران نثارتون جانا سپاس از نگاه و وجود زیباتون
😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤🙏🙏 | |
|
شعربانوی عزیزو مهربان درود بر شما سپاس از نگاه و وجود زیباتون
🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از نگاه زیباتون قدردانم
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند سپاس از لطف نگاهتون به مهر خوندید
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف و محبت همیشگیتون
عالی نگاه و عالی وجودید، سپاسگزارم
🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند سپاس از بذل توجهتون قدردانم
🙏🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
شعربانوی عزیز درود و ادب❤❤❤
سپاس از نگاه زیباتون، قدردانم
🙏🙏🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از نگاه زیباتون قدردانم سلامت و تندرست باشید
🌷🌷🌷🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشورای حسینی تسلیت
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ
وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً)
ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ