جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر لمیا_سبتی پور(سلطانی)
آخرین اشعار ناب لمیا_سبتی پور(سلطانی)
|
در سردی سایه هادیگر وزش باد احساس نمی شود
چه سرنوشتی در عالم رویا دارد تقدبر؛
که با فصلی گنگ همراه است
دیگر بدنبال سرپناهی که دلشوره هارا با خودش حمل کند
نباید رفت
همه در اینجا خود؛ زخم هایشان را ضماد می کنند
امروز روز ی بود که چشمان به انتظار مادری نقش بر آب شد؛ سراسر دشت آشنایی بود وهر روز به لبخند شکفتن ساعتها به انتظار می رفت تا اینکه با عاطفه های وحشی نفش بر آب شد
امروز هوا بسی آلوده ست و بغض م در عمق وجودم
می چرخد در معبری از درد
روزگار کوله باری از زیباترین رقص ت را
با طلوع زندگی بیاور تا زندگی کوک شود در چشمان منتظر
#لمیا سبتی پور (سلطانی)
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار منم این ایام به شما وساحت اهل بیت تسلیت عرض می نمایم سپاسگزارم 🌺🌺🌺🌺 | |
|
درود متقابل شاهزاده بانوووو سپاس 🌸🌺🌺🌸 | |
|
درود ومهر بزرکوار سپاسگزارم 🤍🌸🌼 | |
|
درود متقابل استاد بزرگوار سپاس 🌺🌺🌺🌸🌸 | |
|
درود متقابل بانووووو ی عزیز سپاس 🤍🌸🌺 | |
|
درود متقابل بزرگوار سپاسگزارم 🌺🌺🌺🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تاسوعای حسینی را تسلیت عرض میکنم
روز ام البنین قمر بنی هاشم
روزی که نماد بندگی رب جلیل و ارادت واقعی
به ساحت مقدس ائمه عصمت و طهارت است