يکشنبه ۴ آذر
پروانه شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ ۱۶:۳۷ شماره ثبت ۱۳۱۲۲۲
بازدید : ۹۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
جمعه یعنی با خیالت سر شدن
عصر باشد
پرسه و پرواز در سمت خیال
زل زدن خیره شدن در مست چشمان خمار
بال پرواز....پریدن....گمشدن در آنِ جان
شوق بودن در جوار
مثل پروانه شدندر اوجخواهش های دل
گرد شمع روی جان
پر زدن پَرپَر شدن
عشق را پروانه می داند که چست
عشق یعنی در مدار جان شدن
جمعه یعنی عصر
یعنی زل زدن
خیر گشتن در خمار و خلسه سمت نگاه
عشق یعنی بودنت
جانجان...
جانجهان....
دوستت دارم به جان
دوستت دارم به جان
دوستت دارم به جان
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تاسوعای حسینی را تسلیت عرض میکنم
روز ام البنین قمر بنی هاشم
روزی که نماد بندگی رب جلیل و ارادت واقعی
به ساحت مقدس ائمه عصمت و طهارت است