جمعه ۲ آذر
کودکان غزه شعری از معصومه داداش بهمنی
از دفتر تکرارغم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ ۱۸:۵۱ شماره ثبت ۱۳۱۰۵۰
بازدید : ۱۱۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر معصومه داداش بهمنی
آخرین اشعار ناب معصومه داداش بهمنی
|
خورشید با ناز و رقص، رخ نمود
پیشانی مرداد ماه، تبدار بود
زمین، پرالتهاب و پر شور
کودکی بی کفش، میکرد عبور
زمین، شرمنده ی پای برهنه
آسمان، غمگین و بی ابر
زمین، بی حاصل و خشک
آسمان، شرمنده و اندوهبار
سفره ی بی نان و پستان، بی شیر
کودکی گریان و مادر غمگین
دستان فقر ،در مشت جنگ بود اسیر
مشت جنگ، بر صورت کودک غزه نشست
سایه ی فقر ،گشت خجل آه کشید
تکیه بر دیوار غم، گریان شکست
فهم غم اینبار در شعر و قلم
تکرار عاشورا و حال محتشم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان ، | |
|
سپاس بانو جان | |
|
تشکر فراوان | |
|
متشکرم...پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته ای زیباست
در مصیبت غزه