سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 14 تير 1403
  • روز قلم
29 ذو الحجة 1445
    Thursday 4 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      پنجشنبه ۱۴ تير

      نماز عشق

      شعری از

      محمدم مختار

      از دفتر سکوت و غوغا نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۳ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۹۵۰
        بازدید : ۲۹   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدم مختار

      اذان آخرم بشنو میان قدس اصنامت
      و ناگه قبله گم کردم میان چشم بادامت
       
      بروی سجاده مویت سپس تکبیر سر دادم
      نمازی من به پا کردم میان لیل اندامت
       
      رکوع اشک درچشمم و سجده روی رخسارم
      سلامی از دل زخمم به روی ماه آرامت
       
      قنوتم خط چشم تو دعایم مستجابت باد
      نماز عشق سردادم برای یاد و هنگامت
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      دیروز

      سلام و درود بی پایان

      ارزشمند و نیک‌اندیش سرودید زنده باشید خندانک خندانک خندانک خندانک

      عباسعلی استکی(چشمه)
      دیروز
      عاشقانه ای زیباست
      بسته به نیت شما شاید عرفانی؟ خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      ۹ ساعت پیش
      درود بر شما..
      زیبااااست..
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0