مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
دفاتر شعر سعید صادقی (بینا)
آخرین اشعار ناب سعید صادقی (بینا)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
روزی که دانش متولد شد
در بازار خلق شرری نبود
که زمان
معکوس تابید
و هست
هیچ را باخت...
نقدها و نظرات
خیلی ممنونم بانو شاهزاده عزیز
زنده و پاینده باشید
ایام به کام
🌼🌻🍀🌺🌼🌻🌺🍀 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀🌻🌼🌺🍀🌻🌼🌺
سلام و درود استاد ارجمند
علم به خودی خود خیلی هم خوب است
آنجا ترسناک می شود که برای رسیدن به حقیقت
جسورانه راه های اشتباه را برود
درود بر شما
🌼🌻🍀🌺🌼🌻🌺🍀 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀🌻🌼🌺🍀🌻🌼🌺
سلام و درود استاد بانو عجم عزیز
بینهایت سپاس بابت نگاهتان به شعر
و همچنین گل آرایی های زیبایی که پای
نظرات دوستان انجام دادید
سلام و درود بیکران خدمتتان بانو صدری عزیز
نگاهتان زیبا بود به شعر پیش رو
درود بیکران
🌼🌻🍀🌺🌼🌻🌺🍀 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀🌻🌼🌺🍀🌻🌼🌺
درود بیکران بانو
ممنونم از لطفتان
در پناه حق باشید
🌼🌻🍀🌺🌼🌻🌺🍀 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀🌻🌼🌺🍀🌻🌼🌺
درود بیکران بانو عادلی ارجمند
زیبا نگاهید و ارزنده بین
ممنونم
🌼🌻🍀🌺🌼🌻🌺🍀 خوش آمدید 🌹❤️ 🍀🌻🌼🌺🍀🌻🌼🌺
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما جناب صادقی بزرگوار
روزتان پر خیر