جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر فریباایازی روزبهانی
آخرین اشعار ناب فریباایازی روزبهانی
|
آمدم
برای غربت خرداد ترانه ای بسازم
تکه برگی بر زمین افتاد
ضربه برمضراب دل را ضرب در
حجم غربت کن
راستی را
با کدام مقیاس دل باید اندازه گرفت؟
این حجم غربت را
باغِ همسایه میوه اش تلخ شد
باد و باران و شکست شاخه هایش را
ما تحمل آورده بودیم
افسوس
میوه اش تلخ شد
با حروف ربط و بی ربطش
که هنوز از بام همسایه آویزان ست
|
نقدها و نظرات
|
درود شاهزاده خانم قدم رنجه کردید خیلی عالی همیشه منتظر نقد دوستان هستم گزینه نقد فراموش شده سپاس از نکاتی که فرمودید استفاده کردم حتما ویرایش می کنم | |
|
فقط یک نکته نوع را در سطر پنجم راستی را با سطر هفتم حجم غربت را متفاوت است در این صورت اضافه نیست
| |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثلاً *برگ* به تنهایی منظور رسونده و نیازی به تکه نیست...
یا سطر
ضربه برمضراب دل را ضرب در
حجم غربت کن... فعل*کن* نتونسته مفهومرو مچ کنه با سطر قبلیش...
شاید اگر کرد بود بهتر میشد...
آمدم
برای غربت خرداد
ترانهای بسازم
برگی بر زمین افتاد
ضربه برمضراب دل را ضرب در
حجم غربت کرد
در مورد راستی را...
راستش اول فک کردم راستی را با کدام مقیاس دل باید اندازه گرفت... ولی بعد دیدم نه اندازه گیری برای حجم غربتعععع..
با این حساب *رای* راستی اضافهست...
و فک کنم * این* حجم غربت هم حشو باشه...
راستی
با کدام مقیاس دل باید اندازه گرفت
حجم غربت را...
درود بر شما بانوی نازنین
زیباست
ببخشید که دستبرد زدم به شعرتون... همین الان دیدم تیک نقد زده نشده سر همین دیگه ادامه ندادم...🙈
خواستم اینارو هم پاک کنم، ولی گفتم بمونه تا اگرم اشتباهی داشتم بهم کمک کنید تا بیشتر یاد بگیرم...
قبلاً از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم...
روز پر خیر و برکتی داشته باشید